18 Ağustos 2014 Pazartesi

 Bismillahirrahmanirrahim
Selam tüm ziyaret edecek olanlara. Ben Aynur namı diğer papatya şef
8 yıl önce büyük bir heyecanla başlamıştım blog yazmaya bildiklerimi paylaşıp paylaşılanlardan her gün yeni şeyler öğrenmeye 3 yıl önce de papatya şef sitesini kurup devam etmek istedim ancak geçtiğimiz yıl sitemi defalarca çökerttiler:(
Eski bloğumda ( papatya68 ) devam edeyim dedim onunla da oynamışlar artık yayın yapılamıyor.
İşte bu nedenlerden dolayı sizlere bu yeni bloğumdan tariflerimi yayınlamaya karar verdim ve çok özlediğimi farkettim:)
Umarım takipcilerim beni bulmakda zorlanmaz ve takibe devam ederler. Bu kekler ilk tarifim olsun yeni bloğumda:)
ISPANAKLI VE FISTIKLI KÖSTEBEK PASTACIKLAR
Keki için malzemeler:
5 yumurta, 1 paket vanilya,
5 fincan şeker ( küçük fincanla ),
 6 fincan un ( "  "   "   " ),
1 paket kabartma tozu,
yarım su bardağı robotta çekilmiş ıspanak,
( 8-9 tane ıspanak yaprağı yeterli oluyor ),
5 kaşık ince çekilmiş yeşil fıstık.
Yumurtalar ve şeker iyice çırpılıp içine diğer malzemelerde katılarak yeşil bir pandispanya hamuru hazırlanır, yağlanmış olan kare veya dikdörtgen bir fırın tepsisine yayılıp 170 derece fırında pişirilir ( az kabarmış ince bir kek olacak telaş etmeyin :)
Sonra bir su bardağı yada bardak büyüklüğünde çemberle yuvarlaklar kesilir kenarlarından çıkan parçalar rondodan geçirilip içine bir çay bardağı fıstık karıştırılır (isteğe bağlı tabiki katılmayabilir)
yuvarlakların üzerine hazırlanan kremşantili karışım bombeli şekilde yerleştirilir ve en son çekilmiş kek kırıntısına bulanarak servise hazırlanır istenirse üzeri çilek dilimleri ile süslenir:) 

Kreması için:
2 poşet kremşanti,
1 su bardağı süt,
Kremşantiler derin bir kaba boşaltılır soğuk sütle iyice köpürtülür içine meyve parçalarıyla karıştırılıp  kek dilimlerinin üzerine bombeli bir şekilde yerleştirilir.
Arası için:

minik doğranmış ananas, çilek veya muz.

Güzel yorumlarınızı bekliyorum..

7 yorum:

  1. hayırlı olsun ablacım..
    güzel paylaşımlarda buluşalımm inşallah..

    YanıtlaSil
  2. birde keşke izleyici kısmını açsaydın ablacım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Denizciğim
      daha düzenleme yapılacak canım yakındır inşaallah:) sevgiler

      Sil
  3. Canım ablacığım benim,
    ben de senin tariflerini çok özlemişim.
    Iyiki geldin, sefalar getirdin blog dünyasına ♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevde kardeşim çok teşekkür ederim. Ben de sizleri özledim:)
      Hoşbuldum canım sevgiler

      Sil
  4. hoşgeldin şefim hoşluklar getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Mukocuğum. Hep gel emi:) sevgiler

      Sil